Coșul este gol
Coș
Nu ești logat.
Logare
Email: Parolă: am uitat parola

Pagină informativă

Informatii generale!

Stimati vizitatori!

Aici gasiti toate informatiile necesare, in ce priveste webshop-ul nostru!

In caz de orice intrebare, rugaminte, informatie sau chiar si nevoie de ajutor, colegii nostri va stau la dispozitie in timpul orelor de lucru.

Ne puteti cauta prin datele de contact afisat!

Contact

Colegii nostrii va stau la dispozitie, contactati-ne cu incredere.

(in timpul saptamanii, intre orele 11-19)


Mobil: +36/706049990 (in limba romana)

E-mail: info@gamerland.ro (in limba romana)

Skype: gamerland.admin (in limba romana)

E-mail: info@gamerland.ro (in limba romana)


Raspundem la e-mailuri conform primirii lor in cel mai scurt timp posibil!

In timpul saptamanii aproximativ intre 24/48 de ore.

La sfarsit de saptamana sau de sarbatorile legale nu avem posibilitatea sa raspundem la emailuri, sau telefon.

Va rugam sa luati in considerare si ca sunt anumite sisteme de e-mail ce pot produce intarzieri.
In cazul inregistrarilor sau chiar la comenzi!

Pe site-urile de socializare puteti gasi stiri de ultima ora, informatii despre reduceri si noutati din lumea mare a jocurilor, aveti posibilitatea de a intra in contact cu alti cumparatori, alaturati-va!


  Facebook - click pe icon!

Cum cumpar?


Comanda, mersul inregistrarii
Prin prezentul contract de vanzare-cumparare general se stabileste intre www.gamerland.ro (numit Vanzatorul) si intre persoana sau compania care comanda (numit Cumparator).
Prezentul contract intra în vigoare dupa confirmarea comenzii de catre Vanzator si la livrarea prodsuleor se incheie contractul. In cazul comenzilor continuu prezentul contract ramane valabil pana se indeplinesc obligatiile ambelor parti.
Cumparatorul isi asuma responsabilitatea fata de vanzator prin acest contract, si neindeplinirea acestuia aduce la responsabilitati juridice.

Cumparatorul complectand inregistrarea/foaia de comanda isi prezinta datele personale, iar Vanzatorul conform acestor date indeplineste comanda.
Toate consecintele legata de inscrierea nereala a datelor, este responsabilitatea Cumparatorului!

Cumparatorul isi asuma responsabilitate fata de preluarea comenzi depusa de catre cumparator. Daca din pricina Cumparatorului, coletul nu este preluat Cumparatorul este obligat sa plateasca transportul Vanzatorului.

 
Oferta magazinului online
In webshopul nostru puteti sa cumparati produse originale sau folosite, console, software pentru jocuri si accesorii (produsele folosite sunt marchate cu eticheta ”Folosit” si pretul produselor folosite).
Pentru a putea acoperii nevoile clientilor intr-o raza cat mai mare, comercializam produse fara limita de varsta si jocuri ce contin scene violente.
In cazul produselor cu limita de varsta, nu servim cumparatorii care nu indeplinesc aceasta conditie, aceste informatii fiind evidentiate in rubrica observatii.
Facem tot posibilul conform puterilor noastre, sa asiguram Cumparatoriilor nostrii sa aiba acces din timp la produsele cele mai noi, conform lansarii lor in Europa.

Produse pe stoc
Aceste produse pot fi livrate, sunt pe stoc. La preluarea comenzii, colegii nostri trimit pachetul cu ajutorul curierului!

Atentie! Datorita comenzilor constante si frecvente, unele produse pot fi in afara stocului, chiar daca este trecut ”Pe stoc”. Informam cumparatorii nostrii de aceasta situatie si despre timpul estimat pentru comanda ulterioara. In cazul in care nu doriti sa efectuati comanda ulterioara, aveti dreptul de a inceta comandaiîn 24 de ore! In cazul in care nu se efectueaza anularea comenzii, noi comandăm produsul si îndeplinim comanda conform termenilor si conditiilor prestabilite. Dar nu inainte de a suna sau a trimite un email cumparatorului, pentru a oferi sansa de acceptarea sau anularea comenzii.

Produse la comanda
Aceste produse nu sunt pe stoc, insa se pot comanda, si in cazul respectiv facem tot posibil intr-uncat sa achizitionam produsul dorit de dumneavoastra, in cel mai scurt timp posibil.
Achizitiile se pot prelungi. Cand detinem informatii legat de data achizitionarii a produsului, anuntam Cumparatorul!

Produse la precomanda
Sunt prezentate datele de achizitionare a produselor pe site, in caz ca aceste date sunt cunoscute. Este vorba de produse noi, care inca nu sunt accesibile pe teritoriul Ungariei
In data lansarii lor in Europa si clienti nostri pot primi produsul precomandat.
In cazul unor schimbari si diferente informam Cumparatorii!

Atentie!Producatorii si distribuitorii jocurilor pot schimba data lansarii, pretul stabilit sau chiar orice alta specificatie la lansarea produsului.
Ne detinem dreptul de a schimba preturile din precomanda, deoarece se pot schimba accizele internationale, cursul valutar HUF! Pentru fiecare produs (deoarece pretul este definit si de conditiile, imprejurarile exterioare de companie)!
In cazul precomenzi, preturile afisate au rol orientativ, deoarece producatorii si distribuitorii pot schimba acestea pana in ziua lansarii.
In cazul schimbarilor de pret Cumparatorii au dreptul de a renunta la precomanda, daca pretul schimbat nu este satisfacator.
In cazul unor precomenzi se poate intampla ca producatorii sau furnizorul poate schimba cantitatea prestabilita, si din acest motiv nu putem să onoram fiecare precomanda, sau poate nu in timpul prestabilit.
In aceste situatii incercam sa achizitionam produsul dorit de la alti distribuitori, insa nu avem aceasta posibilitate la fiecare produs.
Din acest motiv ne mentinem dreptul, in cazul unor comenzi nelivrate sa fim scutiti de responsabilitate ofertelor si de la respingerea comenzilor. In cazul anularii precomnezilor excludem raspunderea noastra pentru eventuale despagubiri, deoarece anularea s-a intamplat din motive exterioare, care nu sunt in administrarea noastra, insa si noi suntem interesati de servirea si satisfactia clientilor noastre. Ne retinem dreptul de a decide, ca precomenzile sa fie puse pe lista de asteptare si in cazul achizitionarii ulterioare, sa indeplinim aceste comenzi in ordine si sa va informam despre acest lucru. In cazul în care comanda dumneavoastra ajunge pe lista de asteptare, aveti dreptul de a renunta la comanda prin scris pana la ajungerea comenzii. In cazul in care comanda nu este anulata, atunci este considerata coamnda activa. Dupa acesta, anularea contractului se poate efectua doar pe baza legii Ungariei nr. 17/1999, articolul II.5.
Exista posibilitati cand producatorul sau distribuitorul principal schimba ambalajul produsului comandat, din acest motiv se poate intampla ca poza din comanda facuta sa nu coraspunda cu produsul livrat. Pentru daunele cauzate din acest motiv nu putem sa le asumam si excludem in totalitate aceste motive (excluzand motivele descrise in lege Ungariei nr.17/1999), deoarece acestea se intampla in afara razei noastre si nu avem nici o influenta asupra lor.

Produse in cos
Alegerea produselor si punerea lor in cos se intampla cu butonul ”Pune în cos”. Punerea in cos cu succes este afisat. Prin clickuri multiple pe produsul dorit se multiplica cantitatea in cos.

Folosirea cosului
Se poate accesa facand click pe iconul ”cos” din dreapta sus.
Aici gasiti produsele alese avand denumirea, proprietatiile, preturi, bucati.
Se poate vedea si valoarea lor brut, nu contin costurile pentru livrare!

Stergerea produsului din cos

Puteti sa efectuati stergerea prin facand click pe butonul ”sterge” de la capatul produsului dorit.

Schimbare bucati
Produsele se gasesc pe randuri, si apasand +/-, puteti sa schimbati numarul de bucati.
Apasand butoanele, se schimba automat numarul de bucati comandate si valoarea totala!

Inregistrare si comanda
Facand click pe incon ”cos”, puteti sa vizualizati produsele dorite.
Dupa revizualizarea bucatilor dorite, facand click pe butonul ”Comandă produsele” se poate efectua comanda dorita.
Dacă este pentru prima oară cand efectuati o comandă la noi, atunci trebuie să complectati un formular de înregistrare.
Dupa completarea formularului si dupe ca ati finalizat comanda dumneavoastra, inregistrarea se efectueaza automat.


Modul de preluare a comenzilor este numai prin curierat.

Este obligatoriu sa complectati fiecare camp cu informatiile dumneavoastra, deoarece sunt necesare pentru colegii nostri pentru trimiterea coletului. Va rugam sa complectati campurile cu atentie!

1. Va rugam sa scrieti numele complet, si nu nickname-ul! Este necesar pentru administratie si curierat!
2. Este recomandat sa ne scrieti o adresa de e-mail, prin care puteti sa vedeti informatiile despre inregistrare, confirmarea cumpararii si alte mesaje!
3. Dupa efectuarea comenzii fiecare client primeste un email automat de confirmare.(e-mail generat de un sistem automat de confirmare).
4.Comanda intra in vigoare numai in momentul cand un operator al nostru trimite un al doilea email de confirmare.
  • Pana ce unul dintre colegii nostrii nu preia comanda dumneavastra acesta apare la statusul de "Nou".
  • Dupa ce este preluata comanda dumneavoastra de catre un operator al nostru acesta apare la statusul de "Procesare".
  • Dupa facturare si ambalare apare statusul de "Trimis".
  •  Inainte sa trimitem coletele colegii nostri trimit inca un email de confirmare pentru a oferi clientului posibilitatea de a mentine sau a anula comanda plasata.
  • Dupa ce acesta este confirmata de catrea cumparatori colegii vnostrii pregatesc produsul, factureaza, ambaleaza si predau coletul la curierat.

1. Va rugam sa aveti in atentie ca anumite sisteme de e-mail pot produce intarzieri, iar pe baza celor intalnite in trecut sunt cazuri, ca e-mailurile nu sunt trimise in sistemele de e-mail.

2.Va rugam sa ocoliti folosirea adreselor de e-mail @freemail si @citromail trimitand mesaje, in cazul inregistrarilor sau chiar la comenzi!
Din pacate aceste sisteme sunt pline cu erori, pe care noi nu avem cu sa le rezolvam , deoarece erorile nu apar in sistemele noastre.

3. Pentru efectuarea unei comunicatii mai usoara, este necesar numarul dumneavoastra de telefon, care in cazuri este folosit si de curierat!

4. Adresa sau o adresa provizorie, unde doriti sa fie efectuat livrarea si inregistrarea comenzii!

5. In campul de observatii va rugam sa scrieti acele informatii care ajuta colegii nostri pentru a efectua comanda dumneavoastra mai usor, ori puteti sa scrieti dorintele dumneavoastra legat de comanda sau livrare (ex. daca doriti o alta ora pentru livrare in afara la ce ati optat inainte, cand va aflati la adresa de corespondenta, interfon, etc.).

6. Puteti sa mentionati si ora/data preluarii comenzii si modul in care doriti.

7. Pentru incheiere va rugam sa apasati pe butonul ”Mai departe”! Dupa vizualizarea finala comanda se efectuaza apasand butonul ”Comandă produsele”! Dupa acesta sistemul nostru va trimite un mesaj care necesita confirmare pe e-mailul dumneavoastra.

Datele pot fi modificate prin e-mail sau prin telefon!
In cazul in care timp de 24 de ore nu primiti nici un mesaj din partea noastra, va rugm sa verificati spamul sau contactati serviciul de clienti!

Stergerea/anularea comenzii, Anularea comenzii
Cerere anulare
Cererea pentru anulare poate fi efectuata prin contactele afisate, de e-mail, skype ori prin telefon (info@gamerland.ro, gamerland.admin +36706049990).


Refuzul preluarii produsului comandat
Comanda facuta pe internet nu include costuri financiare (precomanda, modificarea comenzi, stergerea comenzi), pana ce colegii nostri predau produsul/produsele curieratului.
Dupa acestea cumparatorul este obligat sa preia produsele comandate!
In data ce produsele nu sunt preluate, asta se considera incalcare de clauze contractuale si cumparatorul raspunde in fata normelor de drept civil! Anulam consecintele produse din cauza refuzului, daca in timp de cinci zile lucratoare cumparatorul achita prin transfer postal companiei taxa transportului.

Important!

Pentru firmele din strainatate facturam doar cu TVA din Ungaria!

Multumim pentru intelegere!

Info livrare

IMPORTANT! Din data de 1 iunie avem optiunea de "Verificare Continut la Livrare!! Va rugam frumos sa folositi optiunea respectiva. Orice reclamatie si sau problema aparuta este luata in considerare, numai insotit de procesul verbal intocmit de catre curier, la preluarea coletului.

 

Ce este foarte important la receptia comenzii?
La preluarea coletului (comenzii) va rugam sa verificati, in prezenta curierului, existenta facturii fiscale. De asemenea, va rugam sa verificati integritatea sigiliilor a ambalajului si a produselor . Produsele sunt sigilate in ambalajul original al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului pana la destinatie. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe baza de proces verbal. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, si fara proces verbal, sunt nule.

Curierat:
Puteti intra in posesia produselor Prin curierat (suma totala se plateste curierului la preluarea coletului), serviciu ce poate fi solicitat in orice punct al tarii.

Livrare la domiciliu prin curierat:
Avantajul este, ca produsul dorit ajunge in casa dumneavoastra! Nu trebuie sa stati la rand sau chiar sa va deplasati!

Produsul comandat de dumneavoastra de luni pana joi pana la ora 16:00 sunt  livrate in max 72 de ore in ambalaj profesional, iar livrarea fiind efectuat cu un curierat de incredere.


Important!
1. Comenzile plasate joi dupa ora 16:00 vor fi livrate la domiciliul clientului Marti.
2. Curieratul livreaza in zilele lucratoare, iar livrarile sunt efectuate zilnic intre orele 9:00 si 17:00.

3. Va rugam sa ne scrieti adresa la care curieratul poate sa livreze comanda dumneavoastra, deasemenea va rugam sa ne dati un numar de telefon prin care puteti sa fiti contactati in timpul zilei, deoarece incazul cand clientul nu este acasa curierul suna cumparatorul.

4. La plasarea comenzilor, in campul ”Obsevatii” aveti posibilitatea de a scrie ora exacta dorita de dumneavoastra pentru preluarea pachetului.

5. Aceasta informatie o sa fie predata curieratului.Curierii incearca sa ia in considerare posibilitatile pe care le-ati scris si ajusteaza livrarea pachetului (in limita posibilitatii)

6. Curieratul livreaza mai multe pachete de la mai multe colaboratori zilnic, de aceea nu garanteaza ca ora stabilita de dumneavoastra poate fi luata in considerare!

7. Daca aveti o zi concreta pentru dumneavoastra, atunci va rugam sa mentionati in campul cu ”Observatii”!

8. In cazul in care livrarea in ziua dorita de dumneavoastra nu este posibila, atunci colegii nostri o sa va informeze!

9. In cazul in care prima livrare este nereusita, destinatarul nu se afla la adresa, curierul lasa o instiintare pe care este scris si un numar de telefon al curierului, prin care se poate intelege pentru o alta data de livrare.

10. In cazul livrarii nereusite, curieratul a doua zi incearca din nou livrarea coletului.


Orarul curieratului:
Curieratul livreaza pachetele doar in zilele lucratoare, sunt excluse zilele din sfarsit de saptamana si zilele de sarbatoare!



Trimiterea coletelor:
Pachetele sunt trimise intre orele 10:00 si 16:00, in cazul in care comenzile sunt efectuate de luni pana joi pana la ora 16:00.
Comenzile primite joi dupa 16:00 sunt trimise vineri cu livrare de marti urmatoarea saptamana.
 
Comenzile primite vineri dupa ora 16:00 si la sfarsit de saptamana sunt facturati luni intre orele 10:00 si 16:00, si livrarea de catre curierat se face miercuri/joi intre orele 9:00 si 17:00.
 
Orele acestea de livrare au ca scop informativ, sunt cazuri cand difera!


Important de stiut!
In luna decembrie din cauza sarbatorilor prelucrarea comenzilor si livrarea lor pot avea intarzieri!
Va rugam sa luati in considerare ca in aceste zile sa efectuati comenzile mai devreme, fiindca livrarea lor poate dura mai mult timp!
Multumim pentru intelegere!

Important!
In pachetul livrat gasiti si certificatul de garantie!
Va rugam la livrare sa verificati coletul in fata curierului, iar in cazul unor daune vizibile sa nu preluati coletul, ci printr-o reclamatie raportati acest lucru!
Nu luam in considerare eventuale reclamatii ulterioare fara raportul facut!

Informatii legate de retur:
Conform legii comertului electronic Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului`.

Tot legea comertului electronic mentioneaza: `Consumatorul NU poate denunta unilateral contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care au fost desigilate de catre consumator.

In consecinta, magazinul Gamerland.ro ofera clientilor sai, persoane fizice, posibilitatea sa returneze produsele cumparate astfel:

- jocurile (cu livrare fizica) cu conditia ca acestea sa aiba ambalajul original intact (sa fie sigilate);

In ambele situatii clientul suporta cheltuielile de transport si respecta politica de retur prezentata pe pagina amintita in acest capitol (conform legislatiei romanesti).

Caz exceptional: daca la receptionare, clientul constata ca produsele primite nu corespund comenzii (sunt altele decat cele solicitate prin transmiterea acesteia) costurile returnarii sunt asumate in totalitate de Gamerland.ro

Politica de retur
Cumparatorul:
  1. informeaza magazinul Gamerland.ro despre intentia de returnare, prin e-mail in max 14 zile lucratoare de la primirea produselor, specificand numarul facturii care a insotit produsele la livrare;
  2. asteapta confirmarea, maximum 24 de ore;
  3. returneaza produsele si in maximum 30 de zile primeste contravaloarea facturii prin transfer bancar.
  4. Curieratul este partener GamerLand, si nu o companie!
  5. Taxa de curierat, de retur sau in cazul unor defectiuni aparute ulterior, se achita de catre Cumparator.
  6.Taxa de livrare se achita de catre cumparator, ca si in orice alt magazin

Termeni si conditii generale!

Folosirea datelor si a informatiilor:
Infomatiile si datele (poza, text, video etc.) aflate pe site au scop informativ si pot fi modifcate oricand!
Firma Gamerland.ro nu isi asuma responsabilitatea pentru eventualele erori provocate de aceasta pagina de web, sau pentru eventuale pagube produse prin folosirea nepotrivita a siteului sau produselor cumparate de la noi.
Nu ne asumam raspunderea pentru eventuale greseli sau informatii gresite!
Prin prelucrarea acestor date utilizatorul isi asuma responsabilitatea, in cazul daunelor aparute prin folosirea datelor incorecte, compania nu isi asuma responsabilitate!
Nu ne asumam raspunderea pentru informatiile folosite de pe site-ul nostru pe alte site-uri care difera! In cazul in care datele nu corespund de pe site-ul nostru, intodeauna datele de pe www.gamerland.ro au ca si rol hotarator.
Comanda confirmata automat nu este cosiderat ca fiind un contract valid. Contractul intra in vigoare potrivit legii la al doilea email de confirmare efectiva a comenzii.
Gamerland.ro nu considera sub nici o forma o comanda neconfirmata al doilea email ca avand valoarea unui Contract.

Cookie-uri
1. Ce sunt Cookie-urile?
Cookie-urile sunt niste fisiere de mici dimensiuni, formate din litere si numere, care vor fi stocate pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza internetul. Cookie-urile sunt instalate prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si sunt complet “pasive” (nu contin programe software, virusi sau spyware si nu pot accesa informatiile de pe hard driverul utilizatorului).

2. La ce sunt folosite Cookie-urile?

Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intrun mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului. Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile noastre pentru a oferi servicii comfortabile utilizatorilor nostri: ex: – preferintele in materie de confidentialitate online, cosul de cumparaturi sau publicitate relevanta. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime care ne ajuta sa intelegem cum un utilizator beneficiaza de paginina noastra web, ajutandu-ne la imbunatatirea structurii si continutului lor, excluzand indentificarea personala a utilizatorului.

3. Ce fel de Cookie-uri folosim?
Folosim doua tipuri de Cookie-uri: per sesiune si fixe. Cele per sesiune sunt fisiere temporare ce raman in terminalul utilizatorului pana la terminarea sesiunii sau inchiderea aplicatiei (browser-ului web). Cele fixe raman pe terminalul dumneavoastra pe o perioada definita de parametrii Cookie-ului sau pana sunt sterse manual de catre dumneavoastra.

Multe alte site-uri folosesc Cookie-uri si majoritate dintre ei nu mai permit accesul utilizatorilor fara a folosi cookie-uri, deoarece acestea sunt vitale pentru oferirea utilizatorului posibilitatea de a naviga cu usurinta in interiorul site-ului. Deasemenea si celelalte site-uri aduna informatii despre navigarile utilizatorilor si pot sa le imparta cu no isi noi cu ei, pentru a ne sprijini activitatile reciproc de marketing, acceptarea cookie-urilor este necesara la momentul cand acceptati si politica de confidentialitate a stie-ului nostru. in felul acesta si dumneavoastra va adati acordul sa ne folosim datele dvs noi si partenerii nostri bineinteles pastrand aninimatul dvs si noi sub nici o forma nu va putem identifica.

4.Setari cookie, si stergerea lor:
Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi gasite in zona de setari a aplicatiei (browser-ului web).
In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal in mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate in asa fel incat administrarea automata a Cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand Cookie-uri sunt trimise catre terminalul sau. Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite functionalitati ale paginii web, si sau pot ingreuna navigarea dvs pe site-ul nostru.

Termeni si conditii generale:
Inainte de inregistrare va rugam sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile noastre.
Este obligatoriu pentru fiecare utilizator inregistrat. Acest document este disponibil exclusiv in format electronic, nu poat fi revizuit ulterior, nu face referire la Codul de conduita (prin urmare, este recomandat sa salvati). Gamerland.ro isi rezerva dreptul de a schimba Termeni si Conditiile generale fara a atinge insa legea drepturilor de consumator. Este important sa stiti ca sunt valabile Termeni si conditiile din ziua inregistrarii.
Prin vizitarea si ingegistrarea pe pagina Gamerland.ro indica faptul ca ati citit si sunteti de acord cu Termeni si conditiile noastre si cu politica de confidentialitate. Fara acceptarea Termenilor si a conditiilor nu este posibila inregsitrarea si sau plasarea comenzilor.

Datele firmei:

Numele firmei: Game Studio Kft.
Sediul central: 1146 Budapest, Hunyadi tér 1
Persoana de contact: R Csaba
Numar de registru: 01-09-957131
Cod fiscal: 23188709-2-42

Important!
Pentru firmele din strainatate facturam doar cu TVA din Ungaria!
Multumim pentru intelegere!

Drept de autor:
Intregul continut al site-ului GamerLand - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica Web, scripturi, programe si alte date - este proprietatea GamerLand si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acord se pedepseste conform legilor in vigoare! Compania noastra intodeauna revendica prejudecarile de drept in fata daunatorului!

Excluderea raspunderii:
Nu raspundem pentru daune cauzate prin navigarea, folosirea siteului, sau pentru virusi ori erori în sistemele aparute!

Sfaturi si observatIi legat de site:

Pentru noi este important parere cumparatorului, de aceea pentru eventuale observatii, va rugam sa ne informati prin contactul afisat, pentru a putea oferi un serviciu si mai adecvat!

Informatii legat de newsletter:
Prin acest mesaj va trimitem informatii despre noutati, despre magazinul online.
Newsletterele trimise contin preturi valabile, specifice, insa intodeauna sa va informati de pe site-ul nostru!
GamerLand nu isi asuma responsabilitatea pentru newsletter, si nici pentru trimiterea lor la o adresa de e-mail!
Pot fi subscrise de mai multe feluri pe lista de newsletter, insa fiecare persoana inscrisa are posibilitatea de a se dezabona prin e-mail sau telefon.


Inscriere la newsletter:
Oricine se inregistreaza, cumpara sau ne trimite mesaj se inregistreaza automat pe lista de newsletter.
Daca recomanda pagina unui produs pentru un prieten, atunci este adaugat automat pe lista de newsletter, fiindca orice e-mail scris pe site-ul nostru este inregistrat.


Dezabonare newsletter
Orice persona cine primeste newsletter din partea companiei are posibilitatea de a se dezabona ori prin telefon sau e-mail, sau folosind posibilitate de la sfârsitul oricărei newsletter prin ”Pentru dezabonare click aici”!

Garantie si securitatea datelor

Garantia produselor:

Compania noastra isi asuma responsabilitate pentru produsele comercializate conform legilor în vigoare.
Pentru noi este important ca fiecare client sa fie satisfacut de oferta si produsul cumparat, pentru acest lucru va rugam in cazul unor probleme aparute in produsele distribuite de noi, asteptam sa ne contactati prin e-mail (info@gamerland.ro), prin skype.. gamerland.admin sau prin telefon (+36/30 8973526) si va ajutam cu mare placere!
Din motive de folosirea necorespunzatoare a produselor, sau depozitarea lor necorespunzatoare, pentru daunele aparute din aceasta cauza garantia isi pierde valabilitatea!

Majoritatea produselor afisate pe site (la achizitionarea carora primiti certificatul de garantie) timpul de garantie sunt urmatoarele:

- Pentru Console, jocuri noi, accesorii se acorda 12 luni de garantie, aceasta se schimba numai in cazul daca producatorul schimba aceasta perioada (ex. in cazul Xbox 360 se acroda 2 ani)
- pentru produse folosite (joc, accesorii) se acorda 1-6 luni

Orice diferenta de garantie este afisat pe pagina produsului!

In cazul in care  ati primit alt produs decat cel comandat sau nu a ajuns la dumneavoastra prin calea pe care ar fi trebuit (curierat sau prin posta), atunci va rugam sa ne scrieti eventualele reclamatii pe info@gamerland.ro sau sa ne sunati pe numarul de telefon (+36/30 8973526).

In orice situatie cumparatorul este responsabil pentru achitarea taxei de curierat pentru returnare produsului!

Garantia se poate solicita doar prin certificatul de garantie de catre cumparator.

-Nu avem posibilitatea sa inlocuim certificatele de garantie pierdute. Aceasta garantie se poate exercita in cazul in care in perioada de garantie un produs se deterioreaza problema nefiind din cauza folosirii necorespunzatoare sau a transportului.

- In cazul in care produsul are nevoie de reparatii, perioada de garantie se extinde pe timpul cat produsul a fost reparat.
In cazul in care la un produs au aparut anumite probleme sau nu functioneaza corespunzator.

- Daca de la data de achizitionare (sau de la preluare) au trecut 3 zile si produsul sa deteriorat, atunci produsul este schimbat instantaneu.
- La observarea deteriorarii a produsului puteti sa anuntati compania prin numerele de telefon aflate pe certificatul de garantie (+36/30 8973526) sau prin e-mail(info@gamerland.ro).
- Este responsabilitate cumparatorului sa trimita produsul la companie sau la service-ul producatorului marcii respective, daca se afla prin apropriere! Pentru trimiterea produsului va rugam sa sunati la serviciul clienti si cereti informatii legat de contacte, deoarece contactele difera intre producatori!
- In cazul reparatiilor fara taxa, daca dupa 30 de zile de la anuntarea erorii produsul nu este reparat sau este ireparabil, cumparatorul poate sa schimbe produsul cu un produs identic sau sa achizitioneze un alt produs cu suma respectiva.

- Cumparatorul poate solicita schimbarea produsului in termen de 3 zile daca acesta s-a stricat (excluzand elementele de siguranta ex. siguranta electronica). In acest caz produsul o sa fie schimbat cu un produs similar. In cazul in care nu exista posibilitate de schimb, atunci cumparatorul poate sa achizitioneze alt tip de produs cu suma respectiva.
- Se anuleaza certificatul de garantie in cazul in care apar modificari, stergeri, corectari, sau date false!
- Daca modificarile nu sunt facute de catre producator sau de serviciul corespunzator, atunci certificatul de garantie devine nul!
- Garantia este valabil daca eticheta de garantie este pe produs, nu s-a deteriorat, seria si numarul de productie este vizibil, nemodificat, sau cei de la service judecă faptul că produsul nu a fost folosit in mod necorespunzator, nu a fost expus la daune exterioare (murdarie, lichide, caderi de tensiune), si daunele nu s-au produs din motivele enumerate!
- Doar prin certificatul de garantie nemodificat, scris vizibil, cu stampilă se poate solicita garantia!

Va rugam sa cititi cu atentie Ghidul utilizatorului si sa indepliniti cerintele scrise!

Toti acei cetateni care cumpara de pe  Gamerland, accepta politica companiei, conditiile pentru garantie si ia la cunostinta faptul ca in cazul de nerespectarea regulilor, compania nu isi asuma responsabilitatea pentru daune financiare sau orice alt fel de prejudecata!

Securitatea datelor personale:

Datele dumneavoastra personale vor fi folosite de companie si furnizorii sai numai in scopul declarat al acestui site, pentru livrarea corecta a produselor comandate.
Aceste date sunt folosite confidential si nu sunt furnizate la terti!

Datele sunt folosite conform legii in vigoare din Ungaria din anul 2011/ legea CXII.

Prin vizitarea si plasarea comenzilor pe site-ul Gamerland.ro, sunteti de acord cu termenii si conditiile generale, precum si cu prelucrarea datelor personale!

 
  • Informatii generale!
  • Contact
  • Cum cumpar?
  • Info livrare
  • Termeni si conditii generale!
  • Garantie si securitatea datelor